تبلیغات
3dmax - آموزش مدلینگ خودرو با 3DS MAX


آموزش 3dmax

درباره وبلاگ:


آرشیو:


طبقه بندی:


آخرین پستها :


نویسندگان:


ابر برچسبها:


آمار وبلاگ:



Admin Logo themebox

آموزش مدلینگ خودرو با 3DS MAX

نوشته شده توسط:محمد پرهیزكاری
سه شنبه 24 فروردین 1389-01:36 ب.ظ

خوب اینم آموزش مدلینگ با مکس
توضیحات: فایل گرفته شده از P30WORLD می باشد ولی طراح مشخص نمی باشد.

طراحی یک MAZDA RX8

قسمت اول
در ابتدا با تنظیم طرحهای 2 بعدی شروع می کنیم. از آنجا که من میخواهم در اینجا یک Mazda RX8 را بسازم پس تصاویری از این اتومبیل را یافته و به عنوان Image قرار دادم
(میتوانید بلوپرینت مورد نظر را از اینجا(پست 4 ) بردارید)



کار را با ایجاد 4 جعبه (Box) که متناسب با سایز تصاویر اتومبیل است شروع می کنم و سپس Material Editor را باز کرده و تصاویری را که ذخیره کرده اید بارگذاری کنید. همچنین سعی کنید چند تصویر دیگر به عنوان مرجع داشته باشید تا ببینید که این اتومبیل در دنیای واقعی چگونه به نظر میرسد.




تصاویر وارد شده را وارد محیط 3D Studio Max کرده و آنها را همانند شکل فوق در محل مناسب قرار دهید.




مدلسازی پایه



برای شرع ابتدا یک Plane بدون هیچگونه Segment ایجاد کنید، آن Plane را در جلو و درست بالای چرخ قرار دهید. دقت کنید که این Plane در تمام نماها به درستی در محل خود قرار گرفته باشد.



وقتی این کار را انجام دادید، Plane را به یک شی Editable Mesh تبدیل کنید بنابراین حالا شما می توانید مدلسازی اتومبیل را شروع کنید. اگر تمایل داشته باشید میتوانید به Plane نامی دیگر مثلاً Car و یا Body بدهید. این به خودتان بستگی دارد.



حال ما شروع به مدلسازی اتومبیل می کنیم، به وضعیت Editable Mesh رفته و Edge را از پانل آن انتخاب کنید. Segment خارجی از شی Plane را انتخاب کرده و کلید Shift را پایین نگه داشته و به طرف راست (همانند شکل زیر) بکشید.





این کار را ادامه دهید تا تمام Plane های لازم برای شکل دادن محیط اطراف چرخ اتومبیل را بسازید




تاریخ آخرین ویرایش:- -

آموزش کامل 3dmax

آموزش کامل 3dmax


آموزش کامل 3dmax در 17 dvd به روش مولتی مدیا

 توضیحات بیشتر ... 

قیمت : 200000 تومان

آموزش کامل 3dmax